"sesungguhnya amalan yang dibawa kelak ada 3 iaitu pertama, amalan sedekah jariah..kedua, doa anak-anak yang soleh.. dan ketiga, ilmu yang bermanfaat"
.........DIHARAPKAN RUANGAN INI DAPAT MEMBERI ILMU YANG BERMANFAAT KEPADA PEMBACA DAN JUGA DIRI SAYA....



Wednesday 24 April 2013

cAKkk....BaaA....

KEMBALI LAGIII!!!!!



haa..aku kembali lagi untuk mengisi entry blog ni...xsangka lama sgt dah upenye aku xbukak blog ni...mana taknyer...byk kali try n error utk log in dalam ni..puhhh sana ~ puhhh cini jgk lah aku nk bukak blog ni...akhirnya berjaya jgk... (^^,)

pasni entry aku ni banyak cite pasal EDUCATION...jgn boring2 nk bace ye kwn2...maklumlah belajar kos pendidikan ni mcm2 diaorg suruh buat...blog lah, video lah, web lah...adehhh~~
katanya supaya bakal2 pendidik ni peka kepada perkembangan teknologi..n untuk rujukan dan kemudahan di masa akan dtg...emmm..xpelah..ILMU DIKONGSI BERSAMA....kn.kn.kn

tggu ye entry seterusnyer nnt...




## ni ikan yg aku bela utk salah satu subjek...mcm2 kene belajar kan.... (^^,)

1 comment: